Tuesday, September 22

Back to home/ La rentrée



I got back home in France 2 days ago and still recovering after a 24hrs long n tiring journey. In addition to that I feel so bad when I leave my family specially my little nephew. He did not want us to depart. It's really hard when you are divided between two continents. I just want to stop the time in last few days in India but it slips through my hands. Please give me some more time so that I get over this depression and to unpack all the things to show all of you my Indian treasure and also the prizes. I promise I will start regular blogging very soon. Thanks!

Ça fait deux jours que je suis de retour en France après avoir subi un voyage long et fatigant . En plus je suis très triste quand je quitte ma famille, spécialement mon petit neveu. Il ne voulait pas que l'on parte. Il est vraiment difficile quand l'on est partagé entre les deux continents. Je voulais arrêter le temps dans les derniers jours en Inde, mais il glisse entre mes mains. S'il vous plaît donnez-moi un peu plus de temps pour que je me récupére de cette dépression et pour déballer toutes les choses pour vous montrer mon trésor indien et aussi les prix. Je vous promets de revenir très bientôt. Merci!

6 comments:

annapaula said...

It's really true..home is where the heart is but anyway the distance is nothing for true loves so "be happy" you're rich...
With friendship
AnnaPaula

Creative Polyglot said...

Thanks Anna for your comforting words. You are right I am a love millionaire. :)

gaelle said...

Le retour est toujours pénible surtout lors des au-revoir. On passe toutes par là.

Il n'y a plus que les souvenirs, les petites affaires que l'on a ramené avec nous pour que la vie continue.

Bisous

clairette said...

Je te souhaite un bon retour dans la cité du ponant! Le soleil est là c'est déjà ça! Prends ton temps pour atterrir et digérer ton voyage... C'est dur d'avoir 2 pays mais c'est aussi une chance!

Denise Kiggan said...

Welcome home! It is not easy having family far away.
My only brother and his family live in Australia and it is so far from us here in South Africa.
Thanks for your encouraging words on my new website!

Anonymous said...

welcome home!